dijous, 2 de maig del 2013

Em preocupa el que va passar el dia del treballador

 
 
Em preocupa el que va passar el dia del treballador.
Em preocupa que els sindicats tinguin la poca convocatòria que tenen i no canviïn.
Em preocupa que la gent s’ho prengui com un dia qualsevol.
Em preocupa que ningú pugui aglutinar a tanta gent descontenta i emprenyada.
Em preocupa que la gent no s’emprenyi.
Em preocupa que la gent no actuï.
Em preocupa que ningú lideri.
Em preocupa que la gent només esperi.
Em preocupa que els polítics utilitzin la manifestació per a fer el paripé aferrats a una pancarta ignorant que MAI han treballat i que, per tant, les horribles condicions laborals MAI se’ls han aplicat.
Em preocupa que calgui fer una manifestació alternativa.
Em preocupa que els Mossos d’Esquadra hagin d’estar en vetlla perquè hi ha una manifestació alternativa perquè tothom sap que acabarà a garrotades.
Em preocupa que hi hagi gent que vagi a les manifestacions alternatives a rebentar-les.
Em preocupa que la gent que va a les manifestacions alternatives no expulsi els que les rebenten.
Em preocupa que els Mossos d’Esquadra s’excedeixin en la seva contundència amb evident indiscriminació quan hi ha manifestacions alternatives.
Em preocupa que mentre això passa a les televisions només es parli d’un partit de futbol.
Em preocupa que mentre uns i altres es dediquen a jugar a un macabre paint ball per Barcelona, pels canals públics de comunicació parlin de futbol.
En resum: em preocupa que a tothom se li enfoti tot.